2011. november 4., péntek

Miért hiszek a horoszkópban?

Hagyjatok azzal, hogy áltudomány
hagyjatok azzal, hogy nem lehet csupán 12-féle karakter
hagyjatok azzal, hogy az aszcendenst a kutya sem ismeri pontosan, a születés,  (ami legalább negyedórát tart, és nem egyértelmű melyik testrésznek kell áthaladni a képzeletbeli rajtvonalon, és akkor még a fogantatás versus születés dilemmába bele se fogtunk) időpontját csak hozzávetőlegesen jegyzik fel, szóval 12 zodiákus 12 aszcendenssel az 144 jellem, ennyibe kéne hétmilliárd embert kategorizálni, szóval ne mondjatok nekem ilyeneket, befogom a fülem.
Ez 144 útvonalterv, amelyektől el lehet térni, ha akarunk, és általában akarunk, de engem nem érdekelnek az érvek. minden érv hülyeség.

Én azért hiszek a horoszkópban, mert HINNI AKAROK!!!
AKAROK!!!
ennél erősebb szó nincs. tudni akarom, mitől félhetek, és mi az a jó, amit - még mielőtt bekövetkezik - magam elé vizualizálva százszor is átélhetek. Legyen az siker, pénz, szerencse, érzelem.

Nem kell bekövetkezzen, hisz az csak egy pillanat lenne.
a lényeg, hogy várhassam.
A várakozás alatt többször átélem majd, és az olyan jó! Feldob, és minden alkalommal olyan hormonkoktél árasztja el az agyam, amitől függök. amire vágyom. Hoci nekem neurotranszmitterek, hoci, hoci.

ti nem tudjátok, egy szilárd hittel magam elé vetített (kvázi megvalósult) világegyetem-verzió mekkora trip. Csak jól kell setupolni.

adjatok már egy nőklapjáááát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése