2011. december 19., hétfő

midőn meghaltam

elmúlt a fájdalom
és bársonyos, zöld pázsiton sétáltam

nem túl távol büszke, délceg hegyek kéklettek
langyos szellő sodort felém madárcsicsergést és ibolyaillatot

a táj hívogató volt és barátságos
megkönnyebbülés és határtalan derű töltött el

tudtam, hol vagyok.
Isten jelenlétét éreztem mindenütt

elindultam a néma gerinc felé
fáradtság nélkül kaptattam az emelkedőn

tudtam, bár száz évig is magányosan vándorolhatok
végül meglelem, akit keresek

mit számít az idő, ami itt már nem múlik soha, csakis telik
minden perccel egyre ismeretlenebbé fakuló fogalom

ŐT akartam elsőként megtalálni,
és aztán majd sorra a többieket

egyetlen dologban feltétlen biztos lehetsz, ha majd te is átkelsz a nagy vízen
sosem hagy el, örökké hű társad lesz a remény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése