2011. augusztus 26., péntek

repültem...

kitártam a két karom mint szárnyakat
hatalmas körben vitt a termik
madár voltam - ember-madár
nem gépek és technika vitt a magasba
szabadon szálltam
csak az akaratommal.
Ha úgy képzeltem zuhanni kezdtem
de a föld fölött húsz centivel
megálltam - újra emelkedtem
verőfényes napon
százszorszéptenger zöld selyemrét fölött
bizsergető hűvös szellőben úszva
tüdőm friss levegővel telt
lebegtem, úsztam, köröztem
magamban voltam de nem magányosan
része voltam a természetnek
gyermeke az Egésznek.

- - - - -

az ébredés után hiányérzetem is volt, meg euforikus emlékeim is.
Gyakran álmodtam ezt.
Mostanában már nem, de azelőtt vagy tucatszor.
Meg nem tudom mondani, akarattal idéztem-e fel a későbbi eseteket.
Remélem, létezik a "lucid dreaming". Meg kéne tanulni.

- - - - -

Egy jó zenei élmény, mély átéléssel (még akkor is, ha én zenélek), madárrá tud varázsolni.

Ugye, tudod, miről beszélek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése