2011. október 15., szombat

A haldoklás öt fázisa

1.Tagadás
Ez nem történik meg, nem velem, tévedés. Biztos, hogy tévedés.

2. Düh
Miért történik ez velem, mikor nem szolgáltam rá? Micsoda igazságtalanság; valaki borzasztó mulasztást követett el!

3. Alku
Mától leszokom, adakozom, hasznos és nélkülözhetetlen része leszek a létnek, csak még egy kis időt adj, csak utoljára még felnevelem, megírom, létrehozom, megmentem, átélem...

4. Depresszió
Rettenetes. Nagyon kibabráltak velem. Sosem tudom már megtenni, pedig olyan fontos lett volna. Már nem láthatom. Nincs ennél szomorúbb dolog.

5. Elfogadás
Én is meghalok.
Mint mindenki, aki él.
De addig, míg itt vagyok, nem vesztegetem az időt hiába, hasznosan töltöm el, ami hátravan.

És amikor üt az óra, átmegyek abba a létformába, ahol Einstein, Mozart, Arany és Puskás Öcsi vannak.
Ahol megannyi ősöm vár türelmesen, és ahová követnek majd azok is, akiktől itt búcsút veszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése